fredag 25 juni 2010

#%&%¤##&&##!!!!!

GAAAHHH Ca m'enerve ca!!! 





Nu börjar jag tappa tålamodet! Hur in i ****** kan alla andra köra step men inte jag? Jag är ju helt värdelös!

Jag fattar inte vad som har hänt med mig? Jag brukade ju vara bra på att komma ihåg koreografier men nu, nu blir det bara helt blankt när jag ska försöka komma ihåg de olika delarna och sätta ihop dem. Som om jag inte gjort det innan, bara helt tomt!

Och ja för att inte tala om alla dessa himla snurrar! Hur ska jag kunna fatta i mitt huvud hur jag ska göra och åt vilket håll jag ska snurra när instruktören gör det spegelvänt? Ja alla andra verkar ju fatta så tydligen går det, fast det förstår inte min hjärna!

Nej nu får det snart börja släppa lite om jag ska orka fortsätta med det här... På måndag är det ett nivå 2 pass. Det kanske känns lätt (yeah right...) efter att ha gjort nivå 3 några gånger? It better be...

Men OK nu ska jag försöka se det här från ett positivt perspektiv (just det, livet från den ljusa sidan var det). Det här är ju jättebra hjärngympa för mig. Vi kan ju faktiskt säga att varje gång som jag genomlider ett steppass så blir jag aningen smartare. Ja jag skämtar faktiskt inte. Det känns i alla fall som om hjärnan arbetar på högvarv och jag får träna min underutvecklade (ja den är inte bra) förmåga att tänka i tre dimensioner.

Så ska jag tänka för att motivera mig. TÄNK vad intelligent jag blir! Det gör inget alls att jag ser ut som en idiot under passet och överhuvudtaget inte blir andfådd för jag blir ju smart istället! ÅH SÅ BRA DET ÄR MED STEP! (lägg till ironiskt tonfall på sista frasen...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar