torsdag 10 juni 2010

Var tog tiden vägen?

Jag undrade ju imorse var stranden tog vägen så tänkte fortsätta i samma frågvisa anda men den här gången är det tiden jag undrar över. Såg precis att klockan redan är halv elva, HALV ELVA?! Hur blev hon så mycket? Jag har ju bara hunnit komma hem från jobbet, äta middag och prata med mamma på telefon och nu är det redan läggdags! Jag hoppas att helgen ska kunna hjälpa mig att komma lite mer i fas igen. Sorry alla vänner, saknar er men måste nog återigen avsätta en del egentid tror jag...

Det har annars varit en bra dag. Var på gymmet på lunchen och körde axlar, bröst samt lite armar. Kunde öka i vikt på nästan alla övningar! :D Jag är fortfarande ganska ensam som tjej när jag tränar bland vikterna. Finns en och annan som står med sina 3kg hantlar och drar lite grann men antalet tjejer som jag sett som tränar mer seriöst kan räknas på ena handens fingrar. Ganska konstigt att det är så men jag bryr mig inte längre, vill killarna glo så får de väl göra det då!

Ikväll testade jag en lite ny salladsvariant med jordgubbar. Vadå jordgubbar i en sallad, nu har hon allt blivit lite knäpp kanske ni tänker nu men det har jag inte. Det blev faktiskt riktigt gott! Och så ser det så fint ut också!
 I den här salladen hade jag sallad, tomat, lök, tonfisk, äpple, fetaost och jordgubbar. Om jag skulle göra om den skulle jag nog skippa tonfisken och kanske byta den mot någon god skinka då jag tror det passar bättre med jordgubbarna men det var helt ok så här också!

Nej kanske ska ta och sova nu då.. TRÅKIGT!!! Är inte sugen på att sova men har varit så trött de senaste dagarna så jag nog måste. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar