måndag 14 juni 2010

Fotboll och träning

Har precis kommit tillbaka från ett megapass på gymmet. Kände mig lite olustig idag men som vanligt fick träningen mig på bra humör igen och nu känner jag mig nästan på topp! :)

Först körde jag en timme step. Eller hm ja klassen var en timme, JAG hängde nästan med i koreografin kanske 30 minuter, när vi helt plötsligt vände på allting spegelvänt etc kämpade jag vidare och försökte förstå i ytterligare 10 minuter för att tillslut inse att jag fattade så lite så det inte ens gick att försöka utan det inte fanns några alternativ mer än att fascinerat beundra de andra från kanten...Efter stepen en timme bodycombat. Här är jag desto bättre! Står längst fram i salen såklart! :D Och slutligen blev det 15 minuter mage.

Nu sitter jag i soffan och har precis ätit min pojkväns goda lins och köttgryta. Han tittar på fotboll på TV ivrigt kommenterande medan jag bloggar. Jag försöker dock vara en trevlig flickvän och verka engagerad genom att slänga ur mig lite: mm håller med, ja oj vilken tur, åh nej etc. Dock tror jag att min trovärdighet är ganska låg eftersom jag sällan vet vad det är jag egentligen kommenterar på:

Pojkvän: Vilken tur för vem Johanna?
Jag: Eh Parag..eh nej Italien menar jag :)
Pojkvän: Varför hade de tur?
Jag: Äh (tittar på reprisen på TVn och försöker förstå) jo de gjorde ju nästan mål något av lagen eller inte hm hm (återgår diskret till bloggandet...)

Nu ska jag ta och titta in på alla nya layouter som jag såg fanns på blogger. Om några dagar kanske bloggen ser lite annorlunda ut, vem vet? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar