torsdag 24 juni 2010

Mat mat mat och lite kakor

Kvällen har gått i matens tecken, jag har både lagat middag och förberett morgondagens midsommarmat. Har hållit igång i ett sedan jag kom hem vid kvart i åtta (efter att ha handlat maten...). Gjorde mustig kycklinggryta (recept i matplanering för veckan), köttbullar och havrekakor...

Är lite imponerad av mig själv faktiskt :D


Har även hunnit med att träna ett pass Bodypump plus 15 minuter mage. Höll mig på samma vikter som tidigare men det kändes rätt bra ändå. Har dragit ner lite på gymträningen som ni kanske märker. Tycker bara att det är så mycket roligare att köra pass än bara vikter i gymmet och då tiden inte räcker till får jag helt enkelt prioritera. Försöker dock lägga till lite snabba gymsvängar för att komplettera i samband med att jag kör olika pass. Igår gjorde jag till exempel tre ryggövningar innan bodycombaten och idag la jag till lite biceps efter pumpen. Känns bra så långt :)

Nej nu är jag helt slut efter denna långa intensiva dag, dags att sova. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar