torsdag 24 juni 2010

Energibrist

Edit: Skrev detta igår och idag känner jag mig mycket piggare. Tycker dock det är värt att publicera i alla fall då jag nu i efterhand faktiskt tror att det var vätskebrist jag hade. Men suck vad mycket jag måste dricka hela tiden för att hålla vätskebalansen...

De senaste dagarna har jag kant det som om kroppen ar helt utpumpad pa energi. Igarkvall lag jag som i koma och orkade inte rora mig och aven idag ar jag seeeg! Det ar speciellt i benen jag kanner av det, har liksom ingen "studs", och da kan vi tillagga att jag inte har tranat ben sen i lordags (och da endast pa bodypumpen) sa det ar inte pa grund av traningsvark.

Jag funderar pa om det kan vara att jag dricker for lite vatten? Det star ju att normalpersonen ska dricka ca 1,5 liter om dagen. Hur mycket ska da jag som svettas floder varje dag pa traningen dricka? Jag forsoker att alltid ha en vattenflaska bredvid mig pa jobbet men jag tror inte jag far i mig mer an 1,5 liter totalt och nar jag val har kommit hem dricker jag nastan ingenting... Tycker namligen att det ar jattetrakigt att dricka vatten sa da ar jag sa lat att jag helt enkelt inte gor det, INTE BRA!

Har aven kannt en superhunger idag sa misstanker att jag kanske inte har atit tillrackligt heller de senaste dagarna (hm stammer inte riktigt da jag som vanligt atit massor) sa idag kompletterade jag min medhavda lunch med kopt fruktsallad och fromage blanc i hopp om att det ska fa tillbaka energin i min kropp!

Tycker verkligen inte om den har kanslan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar