söndag 28 november 2010

5 timmar

Ok jag erkänner. Efter 5 timmar på gymmet är även jag rätt så trött. Jag kan nästan inte fatta att jag fixade det men det gjorde jag alltså. Kom precis hem efter ett konvent på gymmet med nya ledare. Min eftermiddag har sett ut som följer:

13.00-14.00 : Step
14.00-15.00: LIA Dance (som aerobics)
15.00-16.00: Step
16.00-17.00: LIA
17.00-18.00: Step

Det var en riktigt rolig eftermiddag men jag kan väl utan överdrift säga att jag är ganska så trött nu. Benen är inte riktig med mig. Känner mig ungefär så här:

Men nu ska jag hoppa in i duschen för om 40 minuter ska vi hem till E med flickvän på middag. En riktigt bra helg det här!

2 kommentarer:

  1. Vad fint ni har julpyntat... men jag fattar inte att du orkar 5 TIMMAR! Du är ju på elitnivå! Riktigt imponerad! Din far o jag vi tränade hårt 1 tim. i fredags och vi var helt slut! Jag har träningsvärk i magen än! Men jag ska träna 1 tim imorgon också! Din far han skottar snö 1 tim varje dag, tuff träning det med! Härligt att din helg har varit bra! 1:a adventskram till er båda! / Anna

    SvaraRadera
  2. Ja jag kan inte riktigt fatta att jag orkade heller men nar alla andra gor det, vilket forvanade mig att det ar sa manga som orkar, sa tappar man lite perspektiven. Fast det var jobbigt! Ingenting man gor varje vecka direkt, fast kul att testa ibland :)Sen kor man ju inte 100% i fem timmar heller, det gar inte, sa en timmes intensiv traning kan vara val sa jobbigt. Traningsvark ar bra, det betyder att traningen har haft effekt sa njut av den ;)

    Hoppas du/ni ocksa hade en bra forsta advent! kramar

    SvaraRadera