måndag 8 november 2010

Imorgon kommer mamma!

Ja vi håller alla tummar vi har för det i alla fall. Tydligen ska det mycket lägligt bli snökaos i Linköping tills imorgon, mycket praktiskt när man ska flyga, eller inte? Ja men jag tror nog det kommer gå bra, vi svenskar vet ju hur man handskas med lite snö eller hur?

Fick precis lite goda nyheter för jobbet! Yes! Ca bouge un peu, finalement! :)

Men låt oss återvända till mamma. Ska bli mysigt att hon kommer. Då pojkvännen inte är här får vi ju några dagar helt själva bara hon och jag. Roligt!

Dagen har varit vanlig. Jobb sedan träning. Skulle ha blivit step plus bodycombat. Men tyvärr blev jag lite sen på grund av galet mycket trafik så jag missade stepen. Blev således 35 minuter cross-trainer istället följt av bodycombat, helt ok det också.

Borde gå och lägga mig nu. Fast är inte så sugen på att sova. Lite TV till och sedan sovdags! Vi hörs imorgon!

Lägger in en bild på min nya klarblå tröjklänning som jag köpte förra veckan. Bilden är inte den bästa men men...
Jag demonstrerar på denna bild hur svårt det är att ta kort på sig själv, koncentration på hög nivå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar