fredag 5 november 2010

Sjuk...

Usch jag mår inte så bra idag. Har ont i halsen kombinerat med magsjuka. Utan att gå in på några detaljer så har jag bara kunnat sova i 1,5 timmars intervaller inatt, roligt... Måste snart ge mig ut och köpa någon mat jag kan tåla att äta för börjar känna mig lite hungrig minst sagt. Om tre timmar ska jag till läkaren, då ska jag passa på att köpa lite vätskeersättning också, kan nog behövas.

Som ni nog förstår är jag alltså hemma från jobbet. Var liksom inget alternativ att gå dit, dels eftersom jag efter natten är helt slut, dels eftersom det inte vore praktiskt möjligt så att säga.

Igår valde jag tillslut shoppingen. Det var nog fel val. Så fort som jag kom fram till HM fick jag riktigt ont i magen så det blev bara en snabb shoppingsväng. Var dock ganska så effektiv! Hittade en mysig stickad tröjklänning, en stickad svart tröja, mascara, underkläder och lite hårspännen och snoddar (hårspännen och snoddar är en förbrukningsvara för mig, jag förstår inte hur men de bara försvinner, konstigt!).

Eftersom jag med säkerhet kommer att spendera hela dagen idag hemma och eventuellt fler dagar skulle jag gärna vilja ha lite filmer att titta på men det har jag inte. Det blir väl att köpa online från Freeboxen antar jag.

Nej nu är det bäst att jag återgår till min vattenflaska och sängläge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar