tisdag 16 november 2010

Veckans traning v.45

Mamma var pa besok sa aven om jag denna vecka inte hade nagon krampa for ovanlighetens skull blev det ju anda inte en vanlig traningsvecka. Men lite hanns ju med saklart :)

Mandag: 35 minuter cross-trainer, 60 minuter body combat
Tisdag: 45 minuter bodypump, 15 minuter mage
Onsdag: 45 minuter step (hade ett mote under dagen sa kunde inte ga pa bodycombat och steppasset var sa trist och jag ville hem till mamma sa jag gick i fortid...)
Torsdag: Morgonpromenad 40 minuter (sjalv), formiddagspromenad 60 minuter (med mamma)
Fredag: Styrketest fran fitnessmagazin pa morgonen (plankan 2 minuter + 20 armhavningar) foljt av 30 minuter pilates. Hade extrem traningsvark i magen tva dagar efterat. Vad hande? + morgonpromenad 60 minuter med mamma
Lordag: VILA
Sondag: Morgonjogg 30 minuter

Denna traningsvecka borjar pa topp! Igar korde jag ett 30 minuters axelpass foljt av 60 minuter bodycombat och 15 minuter mage och energin flodade! Idag har jag tranat bodypump och lyckades oka med tva kilo i bankpress, jippiii!! Jag kanner mig stark och full av energi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar