måndag 1 november 2010

Jag har tröttnat på att äta?

Det här är lite konstigt. Jag har nu varit uppe i snart två timmar. Jag var hungrig när jag vaknade, nu börjar det gå över, för jag är inget sugen på att äta. Det känns bara tråkigt?! Jag förstår ingenting. Det är inte att jag inte har matlust eller att jag mår illa av mat. Jag är bara så himla trött på allt som jag äter så jag blir inte sugen? Och det här kommer från tjejen som äter allt hela tiden? Känns som om jag likaväl kan äta pasta med pasta bara för att bli mätt som att äta gröt eller keso till frukost. Jag är inte sugen och det känns som om jag har viktigare saker för mig.

Som att fixa här hemma till exempel. Jag har nu hållit på och plockat och pysslat i lägenheten sedan jag vaknade och snart börjar det se riktigt mysigt och fint ut. Det är det regniga vädret som drar fram de husliga sidorna hos mig, så måste det vara i alla fall. Har tänt ljus och lyssnar på mysmusik (eller eh nej det var fel, jag lyssnar på housemusik, det klassifierar nog inte som mysmusik men det är bra humör musik för mig). Snart är jag klar med plocket. Då ska jag försöka hitta en affär som är öppen och handla lite mat. Fast innan dess ska jag lägga en ansiktsmask och måla tånaglarna.

Åh hör ni hur det låter? Jag vill inte äta, jag är uppe och städar tidigt på morgonen och jag ska måla tånaglarna? Supertjejigt är vad det låter ju! Och jag brukar faktiskt inte alls vara supertjejig men tydligen har jag drabbats av en släng av detta nu. Bra eller dåligt? Nja det är inte riktigt jag så vi får nog tro att det är något övergående.

Nej nu måste jag nog gå och tända lite rökelse så att det luktar så där riktigt myyysigt och så kanske jag borde hoppa ner i ett skumbad :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar