tisdag 2 november 2010

Godmorgon!

Jag har precis avslutat 40 minuters yoga och känner mig rätt så pigg. Har lyckats hålla kvar sommartiden, på det sättet får jag ju mycket mer tid på morgonen vilket jag tycker om.

Nu ska jag snart ge mig iväg till tandläkaren, brrr... Jag är inte direkt rädd för tandläkaren men det är ju ingenting som man tycker är jätteroligt heller om man säger så. Fast tandläkaren här har sina fördelar. Först det faktum att man inte betalar något såklart och sedan att då jag har en svensk tandläkare finns det alltid en massor av svenska veckotidningar i väntrummet och det är ju alltid roligt!

Nu är det dags för en ny vecka. Som vanligt känns det som om helgen, trots att denna hade tre dagar, var alldeles för kort. Är inte direkt sugen på att ge mig tillbaka till arbetet men det ska väl gå. Det blir ju bara en fyra dagars arbetsvecka :)

Helgen har varit bra. Mycket träning på lördag och sedan lite utgång. Ballet i Nice på söndag (oväntat men roligt) och igår blev det träning och mys hos H. Vi (eller mest han) lagade en fantastiskt god soppa med pumpa, äpple, ingefära och kanel, mums!

Det verkar som om det fortfarande regnar utanför. Tre dagar utan att det slutar ens en liten stund! Men imorgon ska det visst bli sol igen, vi hoppas på det!

Nej nu är det bäst att jag går och borstar tänderna!

Edit: De ringde precis från tandläkaren och då tandläkaren är sjuk har jag nu tid imorgon bitti istället. Ja ja, inget att göra åt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar