torsdag 18 november 2010

Träna träna träna träna...

Ja det ar vad jag haller pa med mest hela tiden och om ni inte har forstatt det an sa alskar jag det! Kanslan nar man helt plotsligt orkar mer ar en sadan kick! Och jag far erkanna att aven se hur kroppen andrar form och far mer muskler och konturer ar ganska haftig den med :)

Idag har traningen bestatt av en 40 minuters morgonpromenad i ett molnigt Antibes. Var trott nar jag vaknade men nar jag val tagit mig ivag var det riktigt skont med lite frisk luft innan det var dags att stanga in sig pa kontoret hela dagen. Eller hela dagen? Jag var ju saklart ivag och korde ett pass Bodypump pa lunchen, det ar ju torsdag eller hur och jag missar aldrig mitt pump pass pa torsdagar om jag inte har nagot pa jobbet som gor att jag inte kan komma ifran. Jag trodde inte passet skulle ga sa bra da jag ju aven korde ett Bodypump pass i tisdags samt ett dubbelpass med Bodycombat och step igar sa jag borde ju vara lite trott men...det var jag inte! :) Jag kunde behalla okningen i bankpress fran i tisdags sa nu tar jag foljande:

Uppvarmning: 2x5kg
Knaboj: 2x10kg
Bankpress: 2x7kg
Rygg: 2x7kg
Triceps: 2x5kg
Biceps: 2x5kg
Fentes (vet ej vad det heter pa svenska, ett ben fram, andra bakom och knaboj pa det): varierar beroende pa hur mitt kna mar
Axlar: 2x5kg pa stang, 2.5 kg vikter i handerna vid sidolyft etc

Uppmarksamma att jag aldrig gar under 2x5kg pa stangen! :D

Efter pumpen idag korde jag aven ett mag och rump pass (abdos fessiers). Brukar bara kora mage och gud vad jobbiga 15 minuter det var for rumpan. Har inte sa manga muskler dar pa sidan kan jag ju saga. Kanske dags att jag borjar kora det passet lite mer ofta? :)

Imorgon tror jag dock att det ska bli en vilodag for mig. Inte for att jag kanner for det utan for att man ju bor vila da och da for att fa resultat. Pa lordag ar det namligen dags for mitt favoritmastodontpass! Bodypump foljt av stepp foljt av Bodycombat! WEEEEHOOO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar