lördag 27 november 2010

En effektiv dag!

Oj vad jag har fått mycket gjort idag! Dagen började lite segt men när vi väl kom igång så blev det fart! Idag har jag:
- Storstädat lägenheten (inklusive alla sådana där detaljer som jag aldrig orkar göra i vanliga fall=
- Tränat bodypump
- I pausen mella bodypumpen ovan och bodycombaten nedan hann jag åka iväg och handla mat för veckan. Kan vara den snabbaste shoppingen i mitt liv! En timme hade jag på mig för att åka med bilen, handla, betala och komma tillbaka och det gick!
- Tränat bodycombat
- Gjort hårinpackning
- Kokat glögg

Och nu om cirka en timme ska vi ge oss iväg på middag hos franska vänner (det är till detta jag behöver glöggen, ska sprida svensk jultradition).

Gårdagskvällen blev också riktigt trevlig tillslut. Pojkvännen vaknade och vi mötte upp med E och flickvän i Antibes (allt i Juan les Pins visade sig vara stängt). Vi drack lite drinkar och skrattade och pratade. En mycket trevlig kväll!

Förutsättningarna för resten av helgen ser också helt ok ut. Imorgon blir det först en lugn sovmorgon med julpyntning följt av 5 timmar på gymmet! Ska på convention, spännande! Dock orkar jag nog inte köra fem pass, det är lite mycket till och med för mig, men jag ska i alla fall vara där. Sedan på kvällen är vi bjudna hem till E med flickvän på middag, mums!

Och just nu har jag precis avslutat ett riktigt gott mellanmål. Keso blandat med clementin, russin, kanel, honung och lite mandlar, juligt!

Denna bild är från förra året men så här ser det ut nu här igen. Juligare än så här blir det inte men det är ok :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar