tisdag 16 november 2010

Beautiful blogger award

For ett tag sedan fick jag Beautiful blogger award av snalla Anna :) Da jag har haft besok har jag liksom missat att gora det man ska gora nar man far en sadan award men battre sent an aldrig eller hur?


Forst ska man beratta sju saker om sig sjalv. Jag ar ju mer eller mindre som en oppen bok nar det galler att prata om hur jag ar sa det ska val inte vara sa svart eller?

1. Jag ar lite av en allt eller inget manniska. Jag har valdigt svart for att gora nagot lagom. Det ar liksom inte lika roligt :)

2. Jag ar galen i att trana och det ar vad som motiverar mig och gor mig glad.

3. Jag ar en tavlingsmanniska vilket formodligen ar en av anledningarna till bade punkt ett och tva i listan. Jag vill vara bast annars kan det kvitta!

4. Jag kan oroa mig alldeles for mycket.

5. Jag ar valdigt stokig och kan forvandla en stadad lagenhet till ett kaos pa nolltid om jag inte ar uppmarksam! Men jag ar i alla fall bra pa att laga mat :)

6. Jag laser valdigt snabbt. Med anledning av detta koper jag nastan aldrig bocker som har mindre an 300 sidor. Det ar helt enkelt inte vart det.

7. Jag ar rastlos och har svart for att bara ta det lugnt och slappa. Jag tycker saledes det ar ratt trist att sova och vaknar oftast pa morgonen med kanslan "ja det ar en ny dag, roligt, jag maste upp och gora nagot!"

Ja ni ser, jag skulle kunna fortsatta och fortsatta och fortsatta...

Man ska aven skicka vidare awarden till sju andra bloggar som man laser. Nu blir det lite svarare. Jag har ju inte sa manga vanner som bloggar... Och de flesta bloggar som jag laser har redan fatt awarden... Sa vad gora? Ja jag far val helt enkelt skicka igen da. Jag nominerar: Ketchupmamman, Katrin Zytomierska, En svenska bland fransoser, Sofi Lindberg och Mominfrance. Sen nominerar jag aven ett par bloggar som knappt har startat an men som jag ar saker pa kommer bli bra: Pinitaly och findingmytrail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar