lördag 18 december 2010

210 gånger

Det är hur många gånger jag har varit på gymmet det senaste året fick jag veta idag då jag förnyade mitt abonnemang. Det ger ett snitt på ungefär fyra gymbesök i veckan vilket kanske inte verkar så mycket men man får ju lägga till att jag har varit bortrest ett antal veckor samt att jag har varit sjuk. Och dessutom tränar jag ju ofta mer än ett pass när jag är där så jag tror nog att jag kan vara nöjd!

Fast idag var träningen inte så rolig. Kände mig inte alls i form och var inte på bra humör. Var svag i bodypumpen (jättemycket träningsvärk i axlarna från igår), hängde inte riktigt med i stepen (annan ledare) och fick inte den där vanliga kicken i bodycombaten... Och nu...nu känner jag mig sjuk :( Har börjat slemhosta och börjar känna ett krypande halsont. INTE IGEN!!! Detta är tredje året i rad som jag blir sjuk precis vid jul! Det verkar som om jag har ofrivilligt instiftat en ny himla jultradition! Åh jag vill inte!

Så nu ska jag sova och hoppas att det hjälper så att jag är pigg istället för sjuk imorgon. Det har ju aldrig någonsin fungerat förut men någon gång ska väl vara den första (fast det tror jag inte på själv ens, suck)

2 kommentarer:

  1. Känner igen det där! Samma här just nu. Men du, har de Echineagard i the Frankrike? Ta det med en gång! Då minskar symptomen och det känns HIMLA mycket bättre! Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack :) Och ja de har Echineagard här, tar en tablett nu och hoppas det hjälper.
    kram

    SvaraRadera