tisdag 28 december 2010

Bloggtorka

Det är lite ont om uppdateringar just nu, jag vet. Det är inte för att det inte händer något utan snarare för att det händer så mycket så att jag inte har tid att sitta framför datorn. Sedan jag kom till Sverige har jag hunnit med att fira min födelsedag två gånger till, fira jul, träffa ett par bra vänner, träffa nästan hela min familj samt shoppa, morgonpromenera och vila och allting har varit toppen! Det enda som fattas nu är pojkvännen och han kommer på fredag! :)

3 kommentarer:

  1. Men du, så där är det! Passa på att njuta :)

    SvaraRadera
  2. Skönt med en bloggpaus då o då! Har ju själv haft ett litet uppehåll!

    Vad mysigt vi hade det på annandagen! Du får ta lite bilder med din nya fina kamera och visa resultatet. Blev själv lite sugen på en =)

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Ja jag njuter :)

    Annandagen var verkligen jätterolig och mysig, en toppenkväll! Och min telefon fungerar till och med igen hehe

    Ska ta bilder måste bara skaffa en adapter, trodde jag hade en här hemma men det fanns inte så ska försöka hitta en nu (den har amerikanska kontakter såklart)

    kramar

    SvaraRadera