onsdag 22 december 2010

Jag hann!

Efter en uppfriskande sprangmarch pa munchens flygplats sitter jag nu pa flyget som forhoppningsvis ska ta mig hem till Stockholm utan problem.

Det ar verkligen jobbigt och stressigt att flyga! Ganska otroligt att vi anda star ut med alla obekvamheter som det innebar. Var annars for en service som du betalar dyra pengar for skulle du acceptera att behova rusa sa snabbt du kan knuffandes med andra manniskor och slapandes pa bagage?

Min dag borjade med en ofrivillig powerwalk I osregn till tagstationen och sedan ytterligare en fran tagstation till flygplats. Fast nar jag kom fram fick jag ju veta att flyget var sent sa hade kunnat ta det lugnt. Nar vi landat I Munchen och jag efter vad som kandes som en oandligt lang bussresa till terminalen sag panele med flyg blinkade det boarding brevid mitt! Tyvarr inte fran en gate som var I narheten av dar jag stod dock darav sprangmarchen...

Men nu ar jag har och kan andas ut och ta det lugnt. Nasta utmaning blir sj I vintersverige men da ar jag ju I alla fall I ratt land sa det ska nog ga bra!

Kramar till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar