lördag 25 december 2010

God Jul!

Visserligen en dag för sent men jag har inte haft någon dator förrän nu och att skriva mobilinlägg är ganska tidskrävande och jag har så att säga haft fullt upp med annat under julen :)

Efter att ha spenderat två dagar hos min mormor och morfar i Västerås är jag nu hemma i Linköping hos mamma. Det är så skönt att vara här i mitt gamla rum med mina gamla saker, avslappning! Planerna var att eventuellt ta sig ut en sväng ikväll men jag får erkänna att efter några år i Frankrike så har jag blivit ganska mesig vad gäller kallt väder och tanken på att stå ute och vänta på att bli insläppt på en bar i minus tio grader känns inte direkt lockande... Så ja vi får väl se men just nu lutar det nog mer åt en hemmakväll trots allt.

Nu ska jag klä årets tredje gran (första hemma hos mig i Antibes, andra hos mormor och morfar) och sen är det dags att börja planera kvällens mat. Imorgon bär det av till pappa för att återigen fira min födelsedag! :)

Julkramar till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar