onsdag 29 december 2010

Curly Sue

Hejsan! Här sitter jag med lite lockigt hår för en gångs skull. Har nämligen varit hos frisören, något som jag alltid brukar passa på att göra när jag är hemma i Sverige, och hon lockade till mitt hår lite innan jag gick därifrån. Riktigt fint blev det! Kan tyvärr inte visa en bild då jag inte kan föra över den till datorn (har använt upp min internetquota så vågar inte använda blackberryn mer för blogginlägg).

Jag är även mycket nöjd för jag hittade ett par riktigt fina svarta stövlar när jag var nere på stan. Och de var prisnedsatta från 2000 kronor till 800 kronor! Inte illa eller hur?

Nu ska jag och mamma bege oss mot IKEA. Jag ska hämta lite kataloger för att få inspiration och så ska vi köpa lite ramar och kanske gardiner till mamma. Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar