torsdag 9 december 2010

Idag är jag glad

Ja med tanke på att klockan är ett på natten så får inte det här bli ett långt inlägg för jag måste ju sova men med tanke på att jag har varit lite nere på sistone så vill jag i alla fall passa på att skriva nu när jag har haft en sådan bra dag idag! Sådana dagar måste uppmärksammas!

Så varför har den här dagen varit så bra? Jo för jag har:
- Haft ett intressant möte med en kund
- Tränat bodycombat och fått beröm för mina grymma magmuskler :D
- Haft ett konstruktivt samtal med min chef
- Haft ytterligare ett inspirationsgivande möte på jobbet
- Tränat ett superkul steppass där jag dessutom fick en av mina favoritsånger speciellt spelade :)
- Träffat tjejerna och ätit en mysig middag i Nice

Så ja det här har varit en BRA DAG. Då blir man på bra humör!

3 kommentarer:

  1. Bra med bra dagar. Kram pappa

    SvaraRadera
  2. Härligt Johanna! Och du är jättesnygg i din outfit och ditt leende smittar av sig! Glad KRAM o ha en finfin dag! / Anna

    SvaraRadera
  3. Tack bada,hoppas ni ocksa har en bra dag!

    Pappa maste prata lite lagenhetsrenovering med dig, vi har eventuellt hittat nagot intressant :) Forsoker ringa senare idag om jag kan
    kramar

    SvaraRadera