söndag 5 december 2010

Idag ska jag...inte göra något!

Ja eller lite saker har jag väl gjort men jag har tagit det väldigt lugnt och jag kände att jag verkligen behövde det. Jag vaknade vid tio tiden, efter en lång frukost åkte vi och handlade lite mat, sedan fixade jag lite med datorn, sen somnade båda jag och pojkvännen och sov i en timma, sen var det dags för mat och de senaste två timmarna har spenderats i soffan och jag tror faktiskt inte att jag tänker röra mig härifrån på hela kvällen!

Men ibland behöver man sådana dagar, speciellt då det har varit ganska så fullt upp ett tag som det har varit för mig. Inte så att jag har varit stressad men vi har haft många saker inplanerade på kvällarna så det har inte blivit så mycket slappande. Även min kropp behöver en sådan här återhämtningsdag. Har haft lite ont i ett knä de senaste dagarna men känner att det redan är bättre nu efter att ha hållit mig stilla.

Fast jag får erkänna att jag är inte så sugen på att blogga just nu, vill hellre läsa lite och fortsätta och slappa så då tänker jag faktiskt göra det. Hoppas att ni också har en skön söndag!

Åh vad snygg jag är idag. Min kille sa "I've never seen you looking like a farmer before", jag är inte säker på att det var en komplimang... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar