onsdag 8 december 2010

Lite sned

Ja alltsa jag vet inte hur man vrider bilder I telefonen an sa ni far sta ut med en lite sned bild. Ungefar sa har ser jag ut idag fast bilden ar fran forra veckan.

Det basta med vintersasongen har ar att man da kan ha pa sig kjol och stovlar, tycker det ar sa snyggt och dessutom valdigt bekvamt. I kladerna jag har pa bilden trivs jag bast just nu, det ar verkligen min stil!

I ovrigt har jag inte mycket till update att komma med. Jag och pojkvannen letar lagenhet att kopa. Det ar dyrt dyrt dyrt har nere! Minst 250000 euro far man rakna med for en trea, och da har man hittat nagot billigt, suck...

Dagen bjuder pa tva traningspass (jippii), ganska manga moten samt traff med H som ar har och halsar pa. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar