måndag 6 december 2010

Pissväder!

Ja ursakta spraket men jag kan faktiskt inte hitta sa manga andra ord som beskriver riktigt bra det vader vihar har just nu. Det ar gratt gratt gratt och regndimman ligger sa tat sa att man inte ser sarskilt langt, man ser bara gratt! Och ja sa regnar det ju saklart ocksa, och ganska kallt ar det dessutom. Visst ar det jobbigt med sno men det ar i alla fall ljust, sadant har vader blir man deppig av, usch!

Men nu ska vi inte deppa ihop! Jag vaknade imorse och kande mig helt knockad. Jattetrott med tungt huvud och tung kropp och det kandes som om jag overhuvud taget inte skulle kunna fa nagot gjort idag. Men! Efter att ha atit frukost vaknade jag till och nu mar jag faktiskt forhallandevis bra :) Dagen bjuder pa en lunch med H och efter jobbet ett axelpass foljt av bodycombat tankte jag. Och sen eventuellt traffa andra H efter detta, vi far se.

Sedan imorgon ska jag traffa H nummer tre som ar har och halsar pa fran Marseille, roligt!

Men nu ska jag gora klart min rapport innan det ar lunchdags, ciao!

2 kommentarer:

  1. Här är det vitt o vackert... har haft mitt träningspass med att skotta uppfarten som var full med nysnö! Din far har köpt en ny liten plog =) så det är faktiskt riktigt kul att skotta, bra för axlar o armar också! Ha en fin dag! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej! Laste din blogg om skottning och matlagning. Later ratt mysigt med lite sno, hoppas natt ligger kvar nar jag kommer. Ha en bra dag! kramar

    SvaraRadera