onsdag 22 december 2010

Framme!

Ja nu ar jag framme I Sverige! Mitt bagage ar dock fortfarande kvar I Munchen och okant nar det kommer hit men hursom ar jag anda glad att jag kom fram!

Sitter pa taget fran Stockholm mot Vasteras och morforaldrarna. Har precis traffat min fina van R ett par timmar. Han kom precis hem fran Amsterdam och vi mottes upp ett par timmar innan vi nu ger oss av mot respektive familjer.

Oj oj oj vad det ar kallt har! Det kanns som om mina franska vinterklader bara skrattar at mig nar jag forsoker fa dem att halla mig varm. 5 minuter fungerar det men sedan tranger kylan in genom marg och ben. -23 grader ar helt enkelt for kallt! Det verkar dock som om manga svenskar ar relativt oberorda av kylan, de star stilla ute och smapratar! Jag och R, bada ovana vid detta klimatN rusade snarare fram sa fort vi kunde for att komma in!

Nu ska jag slumra lite, en hel dags resande tar pa krafterna!

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att det gått bra! Det ÄR kallt ute just nu! :)

    SvaraRadera
  2. Nu är det "bara" minus fem, det är överlevbart :) Hoppas du hade en bra jul!

    SvaraRadera