söndag 19 december 2010

Min alldeles egna jultradition

Ar tyvarr att bli sjuk ett par dagar innan jag ska aka hem :( detta ar tredje aret i rad som det hander. Traditionen gar till sa har:
- I mitten av december borjar folk bli sjuka
- runt den 12 december blir pojkvannen sjuk
- jag tar hand om honom och blir inte sjuk
- sedan aker pojkvannen (eller jag) ivag hem
- ca en till tva dagar senare blir jag sjuk
- pojkvannen hinner bli frisk lagom till jul, jag hinner bli sjuk lagom till jul...

Ja dar ar den, var familjetradition :p

Men men, efter morgonens fotosession ar jag ju I alla fall ratt snygg idag dar jag ligger och ar sjuk. Det ar ju viktigt att jag visar mig fran min basta sida for mina vaggar... ;)

3 kommentarer:

  1. Låter som en sannerligen tråkig jultradition! Kanske nästa år går du i ide i början på december? Typ karantän :) Och vägrar gå ut. Kanske blir du sjuk i mellandagarna istället? :p Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för att du är frisk till du kommer hem- och för att flyget ska funka utan snöproblem på den ena eller andra flygplatsen. Kram Pappa

    SvaraRadera
  3. Haha, jo karantan ar ju en ide saklart, fast jag undrar om det ar roligare an att vara sjuk egentligen ;)

    Forsoker krya pa mig sa gott det gar, tack for tankarna :)

    SvaraRadera