tisdag 7 december 2010

Morgontraning

Idag borjade jag dagen pa ett stralande vis, jag var namligen pa gymmet! :D Trodde inte att jag skulle hinna ga pa lunchen idag (visade sig vara fel men i alla fall) sa jag tankte passa pa att kora ett litet pass innan dagen startade. Sagt och gjort, vid strax efter atta var jag dar och det blev ett benpass for forsta gangen pa typ ett halvar samt en biceps och en tricepsovning. Det var riktigt roligt sa jag hade garna stannat langre men da jag ju faktiskt aven har ett jobb fick det racka med 40 minuter for idag. Men det gav mersmak, sa jag hoppas att det kommer bli mer sadana har frukostpass i fortsattningen!

I ovrigt har dagen varit valdigt lugn. Fick ett positivt samtal fran en kund vilket gjorde mig glad sa forutom gymmet var det dagens hojdpunkt. Ute sken solen ett tag mitt pa dagen, nu ar det molnigt igen men kolla in prognosen for resten av veckan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar