onsdag 1 december 2010

Vagen till toppen ar genom botten?

Igar hade jag ingen bra dag alls. Den borjade daligt, den fortsatte trakigt, den hamnade riktigt i botten efter jobbet for att sedan sakta sakta dra sig uppat igen senare pa kvallen.

Men idag ar det battre och ironiskt nog ar det battre idag mycket pa grund av att det var sa jobbigt igar. For igar blev situationen inte hallbar langre sa jag var tvungen att ta tag i det hela och fundera ut en strategi for hur jag ska hantera det har som ar jobbigt. Och nu ar det ju inte sa att allting ar klart och fixat redan idag, det vore ju lite for enkelt, men det kanns i alla fall som att jag ser en vag ut och som att jag har aterfatt motivationen. Jag kan och jag ar bra sa det sa!

2 kommentarer:

  1. Bra du mår bättre... Ring mig gärna.. Kram pappa

    SvaraRadera
  2. Kunde inte ringa idag och körde bil när du ringde så kunde inte svara, ringer imorgon, kramar!

    SvaraRadera