tisdag 21 december 2010

Ny header

Da ingen av mina vanner jobbar idag eller ar lediga for lunch :( agnar jag lunchen at att leka lite med bloggen. Testar en ny lite vintrigare header med bilden som jag ju redan visat nedan. Gillar bilden mycket, fast egentligen vill jag garna ha en bild dar jag ser glad ut pa bloggen sa att man blir pa bra humor nar man ser den. Men eftersom denna bild ar den enda fran photoshooten som har blivit tillfixad an sa lange sa far den duga tillsvidare men jag kommer sannolikt andra ganska snart igen.

La aven till ett litet citat som jag har hittat och tycker om. For lite sa kanns det, visst ar jag val normal pa vissa satt fast anda inte och aven om jag kan onska att jag bara skulle ha ett helt vanligt och lugnt Svenssonliv ibland och vara sadar lugn och glad och harmonisk sa tror jag samtidigt att jag faktiskt skulle bli uttrakad ganska omedelbart. Sa jag foredrar nog anda att vara precis som jag ar :)

2 kommentarer:

  1. Men visst är det så! Snygg header! Och jag gillar citatet!
    Man ska vara glad att man är sig själv helt enkelt :) Försöker man ändra sig blir det ofta pannkaka av alltihop. Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack! Vad roligt att du tycker den ar fin :)Och att du gillar citatet, jag tyckte att det var ratt traffande nar jag sag det. Ha en bra dag! kram

    SvaraRadera