fredag 10 december 2010

Fullt upp!

Det har varit lite svårt att hinna med och blogga de senaste dagarna för jag har haft det fullt upp, på jobbet och hemma. Men jag gillar att ha fullt upp, det är då jag mår bäst, så jag klagar inte.

Vi är mitt uppe i lägenhetsköp. Eller ja vi håller på att besöka lägenheter och jag tror att vi snart kommer att köpa något. Roligt och läskigt på samma gång, vi får se vad det blir tillslut!

Idag har vi inga direkta planer. Jag ska förbereda lite inför min födelsedag, ska eventuellt träna ett steppass på lunchen om jag har tid, kanske gå på en basketmatch efter jobbet. Vi får se helt enkelt. Men det är mycket på gång så det blir säkert en bra dag :)

Blir en glad bild från när vi var i Stockholm i våras, tycker den passar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar