söndag 5 december 2010

All I want for Christmas is you...

..och ett par andra saker också kanske ;)

Jag brukar alltid ha sa svart att komma pa saker som jag onskar mig nar jag val ska (resten av aret har jag i vanliga fall inga problem) men i ar vet jag faktiskt en hel del saker som jag garna skulle vilja fa:

  • Presentkort pa Nike online store - man (eller jag) kan aldrig fa for mycket traningsklader!
  • Träningsskor - min arliga present, behovs mer i ar an nagonsin, dock ganska svårt att önska sig för måste ju provas
  • Smycken till exempel fran Pearls for Girls - jattefina saker och jag tappade ju bort halsbandet jag kopte i Goteborg :(
  • Kabinvaska - behover verkligen en ny. Min ar jatteliten och den kan inte sta sjalv, inte praktiskt
  • Sminkvaska + Necessär - mina skulle ma bra av att bytas ut
  • Hudvardsprodukter, smink etc - galler att borja ta hand om mig sjalv lite nu och själv är jag så himla dålig på att köpa såna saker!

På tal om julklappar så måste jag säga att jag är ute i ovanligt god tid med detta i år! Har redan handlat färdigt till fem personer och det är bara första veckan i December! Är ju mycket bättre egentligen när man lyckas julhandla lite i förväg för när det börjar närma sig julafton blir det kaos i butikerna och det blir bara stressigt att shoppa. När det görs i god tid är det ju riktigt mysigt faktiskt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar