tisdag 21 december 2010

Sjuka eller inte?

Bade jag och min bil ar lite osakra pa hur vi egentligen mar. Jag kanner mig inte frisk men jag ar inte heller markbart sjuk, lite hosta bara. Valdigt konstigt, sa har snabbt har aldrig aldrig nagonsin en forkylning passerat for mig. Jag vantar spant pa utvecklingen...

Min kara bil kanner sig ungefar likadan, vet inte riktigt om hon ar sjuk eller inte. Imorse var det inga problem alls, hon rullade pa sa fint och helt som vanligt. Jag lamnade dock anda in henne (ja min bil ar en tjej) pa bilverkstaden for en koll. Svaret jag fick var dock "Om inte bilen stannar pa det har sattet nar vi testar den sa ar det i princip omojligt for oss att veta vad som ar fel" och nar vi korde en testsvang stannade bilen saklart inte! Jag hoppas att felet ska uppdaga sig under dagen men jag tror tyvarr att chansen ar liten. Men hursom sa blir inte inlamningen pa verkstaden helt forgaves, vi gor en allman 20000 km koll vilket jag anda skulle behovt fixa med om ca 200 km sa det ar okej.

Idag ar min sista arbetsdag innan jullovet och jag far erkanna att det gar lite smasegt. Semesterkanslan har redan slagit sig till ro och det blir inte direkt battre av att jag ar nastan den enda personen som fortfarande arbetar samt av att det ar helgratt och regnigt ute. Men trots detta bor jag nog anda aterga till mitt jobb nu. 6 hours to go and counting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar