tisdag 16 augusti 2011

Svart att komma igang!

Oj vad svart det ar att komma igang idag! Tankarna rusar ivag pa annat hall hela tiden och jag smaater konstant! Lyckades ju halla tva veckor utan godis i veckorna men det resulterade i en massa godisatande i helgen istallet sa inte sa saker pa att det var en stralande ide. Maste forsoka fa lite mer balans i det hela istallet. Men det ar svart. Jag ar ju som sagt valdigt mycket allt eller inget, ocksa gallande godis. Ja ja, ny vecka nya tag!

Snart ska jag dra ivag till gymmet for lite styrketraning. Far se hur det gar, ar ganska trott i armarna efter helgens malande men benen borde jag ha lite kraft kvar i. Maste i vilket fall dra ivag sa att jag far lite energi for det har haller inte, jag somnar!

Ja om ni undrar forresten sa var det ledig dag i Frankrike igar. Detta ar alltsa min mandag vilket forklarar att det kanns lite tungt. Svart att komma igang efter langledigt (eller ja man kan ju diskutera om det verkligen var ledigt i helgen men jag jobbade i alla fall inte pa det har jobbet).

Men nu ska jag aterga till mailen i 30 minuter till innan det ar Topfit dags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar