fredag 3 november 2017

Avsked

Är det något jag verkligen inte tycker om så är det avsked. Mamma har varit här i en vecka nu och imorgon åker hon hem och det betyder att jag går runt med småångest hela dagen idag. Det faktum att det bara är sex veckor tills vi träffas igen borde ju avdramatisera det hela för mig men tyvärr verkar det inte som om jag förstår det. 

Det ska faktiskt bli ganska skönt med lite vardag emellan nu och nästa resa men det är som att jag bara måste må lite dåligt över att säga hej då i alla fall. 

Har en lillakrutta med magknip sovande i knät så vågar inte röra mig för hon behöver verkligen få sova lite. Annars skulle jag använda den här tiden till att plugga lite men nu blir det slösurf istället, inte helt fel det heller. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar