måndag 7 juni 2010

Vaknat pa fel sida...

Ja det ar val sa man brukar saga nar man verkligen inte ar pa bra humor nar man vaknar? Och sa ar det idag... Eller egentligen var det ganska bra nar jag vaknade men handelserna de senaste tre timmarna har helt andrat humoret till att nu vara mm askmolnsaktigt kanske ar en bra metafor...

Har hittills hunnit:
  • Vakna jattetidigt for att hinna arbeta lite pa morgonen men kom ingenstans for helt utan inspiration. Alltsa slosade bara bort tid som jag kunde ha sovit eller tranat pa!
  • Sitta i en bilko en timme, superstressad for att jag behovde komma tidigt till jobbet
  • Braka med pojkvannen (las skylla pa honom) for att jag var sen darfor att jag skulle skjutsa honom
  • Komma fram till jobbet nastan i tid tillslut, skammas over att jag varit jatteotrevlig mot pojkvannen och inse att jag maste lara mig att kontrollera mig sjalv
Resultat: Trott och pa daligt humor nu, pojkvan som inte pratar med mig. TOPPEN, GREAT, LOVELY MORNING!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar