torsdag 2 september 2010

Oinspirerad

Jag har ju nastan inte skrivit nagot i bloggen de senaste veckorna men jag ar lite oinspirerad. Eller rattare sagt jag hade en massa inspiration efter min Sverigeresa men da jag forlorade alla bilder som jag tagit for andamalet kom jag lite av mig :(

Men det har inte hant sa mycket heller sedan jag kom tillbaka. Eller jo det ar klart jag har ju borjat pa nya jobbet  men kanns som om jag har varit har lite for kort hittills for att kunna ge nagon narmare beskrivning, forsoker mest greppa vad det ar meningen att jag ska gora just nu...

Traningen forsoker jag komma igang med nu efter min lediga vecka men jag kanner mig verkligen inte i form tyvarr. Kanner mig som om det har lagts en massa stenar i kroppen, var tog studsen vagen liksom!? Men traning har det ju saklart blivit i alla fall, Cross-trainer, Bodycombat, Bodypump och Step har jag hunnit med. Idag ar det dock vila och bio (!!) som galler.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar