tisdag 6 juli 2010

Brorsbesök nummer två

I lordags morse kom min andra lillebror (aldre versionen) tillsammans med sin flickvan A och halsade pa oss. De har rest runt i Europa de senaste tre veckorna och var nastan laskigt solbranda! Det ar alltid roligt att fa besok och i synnerhet fran familjen sa vi hade det jattemysigt. Nagot som var extra skont var att de bara kande for att slappa (ingen sightseeing eftersom de redan akt runt sa mycket) sa det innebar att jag fick spendera tva dagar pa stranden utan att gora nagonting, SKONT! Nastan som semester for mig med :)

Jag och lillebror, ser ni nagon fargskillnad? Inte det? Kolla in nasta bild da, det ar min hand...



Lordag kvall at vi pa restaurang le Jardin i Antibes. Har varit dar tidigare och det har varit jattebra och gott (man sitter i en tradgard) men den har gangen var det verkligen under all kritik! Vi hade bokat bord 21.30 och fick komma in 22.15! Nar vi val fick maten var den sadar, servicen var langsam och kyparen otrevlig. Rekommenderas INTE!

Som tur vad hade vi en trevlig kvall i alla fall...:

K, kan du sitta stilla sa jag kan fa ta kort pa dig? Men se normal ut och le lite. Eh nej det blev inte sa bra...
Vi forsoker igen, nehej inte den har gangen heller!
OK tillsammans med A da, ja antligen blev det bra :)
(Han ar valdigt sot min bror sa det ar bara darfor som jag tillater mig sjalv att lagga in lite fula bilder pa honom, for att man kan ju se pa de fina bilderna att han inte ser ut sa i vanliga fall)

Andra kvallen bestamde vi oss for att laga mat hemma istallet.

A visade en helt ny teknik for att hacka lok :D
Ganska varmt i lagenheten nu sa da fungerar bikini precis lika bra som forklade for att laga mat :)

Apero pa balkongen. K forklarar for A varfor rosevin ar bra.

Lyckades inte fa till en enda normal bild pa mig tillsammans med min bror... Pa den har ser jag allmant konstig ut och K gor en hm inte sa normal min...
Pa den har blev K bra men jag ser underligt nervos ut...

I brist pa bra bilder fran denna vistelse forsokte jag istallet hitta lite gamla bilder pa oss som var battre. Hittade den har, hahahaha inte bra den heller (fran Paris forra aret)
Men den har bilden ar fin pa mig och bada mina broder, ocksa fran Paris

Pa sondagskvallen efter en promenad pa Cap d'Antibes var det dags for resenarerna att fortsatta sin resa. Nu ar de i Barcelona, harligt, dit aker jag ocksa om tre veckor! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar