torsdag 8 juli 2010

Det blev ingen fotboll

Nej igar nar jag skrev att jag var tvungen att skynda mig for att hinna till fotbollen, det var ju onsketankande. Jag bestamde att jag bara skulle lagga mig och vila lite pa soffan innan jag gick, bara fem minuter. Sen tankte jag att "Ah jag kan ju lika garna vanta hemma till pausen och sen ga", men sen nar det val var halvtid och paus sa var det fortfarande sa valdigt skont att bara ligga kvar pa soffan sa jag gjorde det lite till... Sen somnade jag visst lite, och nar jag vaknade sa kandes det for sent att ga ut sa jag gick och la mig istallet...vid klockan 10! :)

Men jag maste saga att det var riktigt skont att bara ta det lugnt helt sjalv hemma en kvall och att lagga sig tidigt och sova atta timmar. Jag behovde verkligen det! Och om jag ska vara arlig sa bryr ju jag mig typ ingenting om fotboll i alla fall sa det kanns inte som nagon storre forlust. Far val se om jag orkar ta mig ut till finalen. Det ar val nastan forbjudet att inte orka det eller?

Idag har jag hunnit med ett bodypump pass pa lunchen samt 15 minuter mage. Det var riktigt tungt att kora idag! Ar sa varmt pa gymmet sa svetten bara rinner och det kanns som om man ska koka bort. Detta trots luftkonditionering men med 30 grader varmt ute hanger den inte riktigt med. Dessutom hade jag traningsvark i axlar och rygg efter tisdagens lunchpass, men envis som jag ar beholl jag mina vanliga vikter i alla fall :)

Vad tycker ni om min nya bloggdesign forresten? Lite mer somrig och ljus ar den val eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar