tisdag 6 juli 2010

Knäppis?

Ibland undrar jag över mig själv och idag är en sådan dag... Känns som om jag vaknat upp till verkligheten efter gårdagskvällen ungefär. Men till mitt försvar var jag trött, väldigt väldigt trött. Följande utspelade sig runt midnatt:

Jag: Ska bara köpa min GPS innan jag går och lägger mig....VAAAA!!! Den har gått upp 100 EURO i PRIIIS!!!
Pojkvännen: Lugna dig, vad är det som har hänt?
Jag: Varför varför varför köpte jag inte den här innan? Jag måste ju ha den NUUUU! Katastrof! Jag kommer aldrig att få en GPS!
Pojkvännen: Men det finns ju andra här, och titta du kan ju beställa från andra ställen till samma pris.
Jag: Nej det gååår inte, de har inte samma saker, buhuuu, katastrof, världen går under, buhuu etc. etc

Suck...snacka om att överreagera lite grann. Idag efter en natts sömn känns det hela ganska främmande. Vad tänkte jag på egentligen? Eller det är nog problemet, jag tänkte inte, var bara så otroligt trött så kunde inte tänka och detta fick bägaren att rinna över.

När jag vaknade imorse hade pojkvännen letat runt på andra internetsidor och hittat min GPS <3 Så nu har jag beställt den, den kommer om två dagar. Så mycket för den katastrofen, vad bra att jag slösade en massa energi på det, great!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar