måndag 26 mars 2012

Fusk?

Fick bland annat en preworkout product (Jack3D) som tack for att jag deltog i fotograferingen for ett par veckor sedan. Jag har varit ganska skeptisk till sadana produkter men nu nar jag anda hade den hemma blev jag ju anda nyfiken pa att prova. Da den innehaller massor med koffein ville jag inte ta den for sent pa dagen sa att testa innan morgonens benpass kandes som ett bra alternativ.

Om det fungerade? Ja det far jag nog saga att det gjorde. Att kora ben pa morgonen brukar vara valdigt tungt. Idag kandes det forvanansvart latt och jag lyckades med tva fyror pa 120kg i benpressen vilket ar tangerat personbasta och detta brukar inte ske pa ett morgonpass. Den storsta skillnaden jag kande var att mjolksyran uteblev och det gick att trycka pa lite till, fanns nagot mer kraft helt enkelt. Samt att jag kande mig grymt taggad och fokuserad men detta kan ju saklart vara en placebo effekt.

Kommer inte anvanda denna produkt allt for ofta da jag inte tror att det kan vara sa nyttigt men innan nagot morgonbenpass sadar ibland kan den nog anda fa hanga med. Kanner mig grymt pigg och alert nu ocksa sa det ar ju en trevlig bieffekt! :)

Stort minus ar dock att jag inte kan dricka nagot kaffe idag for da blir det for mycket koffein. Saknade min stora kopp imorse. Ska nog ga och kopa mig en kopp koffeinfritt nu :)


3 kommentarer:

  1. Shit, vilka muskler!!! Fantastiskt!
    Men inte tycker jag att det verkar vara nån bra ide att använda koffeintabletter innan träningen.

    P o K

    Lasse

    SvaraRadera
  2. Tack :) Det är inte direkt koffeintabletter, koffein är bara en ingrediens men man ska säkerligen inte använda det för ofta ändå.

    SvaraRadera
  3. grymma magmuskler du har!

    SvaraRadera