fredag 2 mars 2012

Hej fredag!

Oj nu ar det redan fredag igen! Den har veckan har verkligen sprungit ivag i en rasande fart, jag tror fortfarande att det ar typ tisdag idag. Men jag klagar inte. Solen skiner utanfor och vi har faktiskt riktigt mycket roliga helgplaner. Ikvall ska jag nog baka lite, imorgon ar det gym foljt av middag med goda vanner och pa sondag ska det bli nya bekantskaper med en nyvunnen van fran gymmet!

Har haft och har fullt upp pa jobbet sa inte mycket tid att blogga har inte. Har ett par recept som jag vill lagga upp pa bloggen. Far forsoka hinna med det under helgen ocksa.

Men just nu ville jag mest bara saga hej och onska er en riktigt skon start pa den har helgen!

Om ni undrar sa ligger vart kontor pa solsidan = valdigt varmt darav linne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar