söndag 11 mars 2012

Terassfrukost


Imorse at vi arets forsta frukost pa balkongen. Riktigt varmt och skont som ni kan ana av min pojkvans ben i nedre delen av bilden. 

Helgen har varit riktigt skon. I fredags kvall var vi forst och tittade pa basket som planerat. Efterat hade jag och pojkvannen tankt oss ett par ol i Antibes. Var basketspelande van tankte dock annorlunda (profesionella basketspelare festar ganska sa mycket larde vi oss) och kvallen slutade med att jag och pojkvannen befann oss i Cannes tillsammans med ett gang tva meter langa amerikaner. Detta är inte för att vara fördomsfull, det här var jätteroliga killar, men svarta amerikaner pratar och beter sig faktiskt som Eddie Murphy till en viss grad. I alla fall en av killarna som var där. Vi kände oss som om vi befann oss i en amerikansk sit-com. En riktigt rolig kväll som slutade klockan fem på morgonen.

Som en konsekvens av detta gjorde vi alltså inte så mycket igår... Ett halvdant träningspass och en lunch var det mest produktiva som hände...

...och det har inte hänt så mycket mer idag för att vara ärlig. Har inte varit utanför lägenhetsdörren än. Jag har inte ens tränat! Försöker motivera mig till en promenad men jag känner inte riktigt för det. FÅ se om jag ändå tar mig ut innan solen går ner men det känns tveksamt. Har bakat en del idag dock. Proteinmuffinsen ovan som denna gång blev riktigt goda samt några lite mindre nyttiga och kanske lite godare äpple och kanelmuffins. Ska uppdatera inlägget ovan med recept nu!

Sent from my Blackberry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar