måndag 12 mars 2012

Red bull

Ja eller valfri annan energidrink, till exempel Celcius, skulle jag behova idag. Jag vet verkligen inte vad det ar som ar fel for det ar mandag och jag har tagit det lugnt i helgen (ja forutom fredag kvall da) men det kanns som om nagon har sugit ur all min energi. Jag ar trott och konstant hungrig och mar lite halvkasst. Kanner mig inte sjuk bara sadar uschlig (ursakta extremt Ostgotskt uttryck men det passade har) liksom. Vill ga hem och lagga mig under en filt i soffan och inte prata med nagon fram tills imorgon, ungefar sa.

Men det ska jag inte gora. Jag ska forst jobba ett par timmar till. Sen ska jag ivag och hamta upp ett par barstolar som vi har kopt och sen ska jag till gymmet for att trana tillsammans med en van sa nu ar det bast att jag piggnar till! Har redan atit upp nastan allt jag hade med mig som mellanmal idag och jag ar fortfarande hungrig? WT*?

I alla fall...jag har inte sa mycket mer an sa att saga. Hoppas att ni har mer energi an vad jag har och hoppas att jag aterfinner min energi a de snaraste!

Sa har kanner jag mig inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar