onsdag 7 december 2011

42 i vilopuls?!

Ar i smatt chocktillstand. Matte just min vilopuls och den lag pa runt 42! Ar inte det valdigt lagt? Nar jag matte den for tre och en halv vecka sedan lag den pa 50, det lagsta vardet jag nagonsin har fatt tidigare ar 48 (okej jag kollar inte ofta men anda) men nu lag den alltsa pa 42! Var tvungen att kolla ett par ganger for att se att jag inte raknat fel men nej det blev samma resultat om jag matte pa 15 sekunder och multiplicerade med fyra eller om jag matte pa 30 sekunder och multiplicerade med tva.

Sa vad kan man saga? Jag antar att jag har ganska sa bra kondition vid det har laget... Jag har val i och for sig kant det, att det inte ar andningen som hejdar mig nar jag tranar utan snarare benstyrkan. Jag har inte lyckats fa upp pulsen namnvart nar jag tranar bodycombat pa sistone och inte alls blivit andfadd. Daremot har jag haft svart att orka med alla hopp da kroppen varit trott och studsen inte varit riktigt dar.

Men alltsa det har var ju riktigt haftigt anda! 42! Weeee!

1 kommentar:

  1. Häftigt! Jag var tvungen att mäta min o den låg på 72! Det säger mig ingenting förutom att 42 måste vara lågt, för jag är cool-lugn! Kram Anna

    SvaraRadera