torsdag 29 december 2011

Hej

Sa har ser jag ut idag. Svart svart svart, med ett nytt fint halsband som jag fick i fodelsedagspresent av mamma. Det syns tyvarr inte sa bra pa kortet men det ar valdigt fint :) I ovrigt inte mycket som hander har. Det ar bara jag har fran mitt team, alla andra ar pa semester, alla mina kunder ar aven dem pa semester sa ja det ar valdigt lugnt pa jobbet minst sagt. Men det ar skont for jag kanner fortfarande av jetlaggen fran resan trots att jag somnade vid elvatiden igar och sov 8 timmar med "bara" ett avbrott pga en mardrom, sa att ta det lugnt passar mig utmarkt. 

Idag pa lunchen ska jag till gymmet igen med forhoppningar om att det kommer kannas i alla fall lite battre an gardagens pass. For gardagens pass var sjukt jobbigt! Forsoker bestamma mig for om jag ska kora bodypump eller spinning idag. Bodypump ar roligare men instruktoren i spinningen ar battre och det ar ett bodypump pass ikvall med instruktoren jag gillar. Fast jag vet faktiskt inte om jag kanner for att trana ikvall. Kanske vill vara hemma och mysa istallet. Vi far se helt enkelt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar