måndag 5 december 2011

Hej hopp!

Total bloggtorka var det har! Det ar sa mycket som hander sa jag har inte nagon tid att skriva om det. Inte ens tid att skicka sma mobilinlagg har jag haft. Fast det har varit roliga saker sa det ar ju bra det.

Forra veckan var jag som bekant i Madrid. En bra men valdigt intensiv vecka. Jag var inte ensam manga sekunder. Jag kan nog rakna ut ungefar hur mycket jag var ensam. Vi tar tre natter x 5.5 h + 2 joggingturer och en morgonpromenad x 30 minuter + ca tre timmars "fritid" = 21 h. Jag var alltsa ensam 21 h av 84h!

Som ni forstar var jag alltsa ganska sa trott nar jag val kom tillbaka till Frankrike. Tyvarr, eller vad man nu ska saga, sa hade jobbet bestamt sig for att var arliga julfest skulle aga rum samma kvall som jag kom tillbaka fran Madrid. Sa efter att ha landat 18h00 tog jag bilen till Antibes, bytte om snabbt som tusan, hoppade in i bilen igen (denna gang tillsammans med pojkvannen) och korde ater mot Nice. Kom hem igen klockan 3 pa natten, pust!

Sedan var det julklappshopping samt lite traning pa lordagen (jag orkade faktiskt inte mer an ett pass). Vi gick och la oss tidigt da pojkvannens flyg mot Colombia gick 07.10 pa morgonen. Tyvarr sa fick pojkvannen hosta pa natten sa speciellt mycket somn innan det var dags att ga upp 05.30 blev det inte. Forsta delen av sondagen spenderades darfor i ett nagot somnigt tillstand men efter ett gympass kvicknade jag till och fick t.o.m. till en liten snabbstadning av lagenheten.

Idag ar det traning som galler igen och sa ska jag aven borja mina forberedelser infor Colombia dit jag ju aker nu pa lordag. Kan inte fatta att det redan ar dags!

Sa dar har ni det, en snabb summering av vad jag haller pa med nufortiden. Ska forsoka uppdatera i alla fall nagon mer gang innan jag drar ivag. Ha en trevlig vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar