onsdag 21 december 2011

En liten uppdatering

Hejsan alla! Dags for ett litet livstecken kanske? Som ni kanske forstar av min brist pa bloggaktivitet sa har vi inte spenderat sa mycket tid framfor datorn den har semestern. Detta ar faktiskt andra gangen pa en och en halv vecka som jag satter mig framfor skarmen. Vet inte nar jag hade ett sa langt uppehall senast! Ganska skont faktiskt :) Fast det ar klart med bade facebook, email och twitter pa mobilen sa fuskar jag ju lite ;)

Blir en snabbvisit aven denna gang men om ni ar nyfikna kan jag ge nagra highlights fran var vistelse sa har langt:
- 5 dagar pa en o i karibien. Mycket regn men skont
- Sova...
- Salsa och Merengue
- Besok i Parque de cafe
- Sova, sova, sova, sova...
- Ett gymbesok idag, ah vad jag hade saknat det, min energi kom tillbaka!
- Manga goda juicer och frukt
- Bad i varma kallor med STORT vattenfall
- Namnde jag sova?

Ja alltsa jag har sovit sa mycket sa det ar inte klokt. Vi har val snittat pa 7 timmar somn per natt plus ett par siestor om dagen pa en till tva timmar vardera. Och de senaste dagarna har det eskalerat. Igar kvall kunde jag inte halla mig vaken langre an till klockan atta!!! Men nu efter ett gymbesok kanns det som om kroppen har vaknat till liv igen och jag borjar kanna mig mindre slo och tung. Skont for det racker med en vecka i halvkoma :)

Nu ska jag uppdatera mig lite grann pa alla andra bloggar dar ute. Hoppas ni har det mysigt dar hemma. Jag har det som sagt riktigt bra har fast julstamningen ja den har jag lite svart att fa till trots att det ar fullt med juleljus overallt. Lite amerikanskt stuk. Speciellt pa julgranarna. Och massor hus helt inkladda i divierse ljus. Men hm det har med 28 grader varmt fungerar liksom inte om jag ska kanna av den dar riktiga julkanslan sa ni far mysa at mig ocksa!


2 kommentarer:

  1. Skönt att du hör av dig och att du/ni har det bra. Bra att du varvar ner och sover mycket. Här hemma är allt bra, det ligger lite tunn blaskig snö lite här och var men den där riktigt snöiga julkänslan låter vänta på sig. Ha det nu riktigt bra och en riktigt God Jul till dig och Fernando. Många kramar från pappa och Anna

    SvaraRadera
  2. hej johanna!
    ville bara titta in och önska dig en god jul och ett gott nytt år. låter som att du har en härlig ferie och resa :)

    jag har bytt blogg (för sista gången hoppas jag) och ville bara skriva det till dig då jag minns att du bad om det förra gången jag bytte blogg :)

    ta hand om dig! kram

    SvaraRadera