fredag 9 december 2011

Sista dagen innan semester!

Tog rott pa mig dagen till ara for att fa lite julstamning (syns tyvarr nastan inte pga motljus men men). Sitter nu pa jobbet och ska beta av det sista innan det ar dags for mig att ga pa semester! Tva och en halv veckas ledighet! Har inte varit ledig sa lange sedan...hm forra julen. Om det ens var sa lange da? Jag ar inte saker. Ska i alla fall bli riktigt skont och valbehovligt! 


Vem vet, jag kanske till och med kommer lyckas sova mer an tre timmars sammanhangande somn under min ledighet. Det vore ju riktigt skont for det har jag bara gjort ca 10 natter sedan i Maj! Ja jag vet att jag inte ska klaga sa mycket pa att jag ar trott och jag har faktiskt forsokt undvika detta for speciellt trott har jag ju inte ens varit men nu de senaste dagarna har det borjat ga utfor for mig. Inatt sov jag 23.45-03.00, 03.15-04.00, 04.05-05.00, 05.10-05.56 och da gick jag upp. Det far finnas granser for hur lange jag orkar ligga och forsoka sova! Men nu ska det bli andring pa det. Mer an fyra timmars sammanhangande somn far bli forsta malet!


Kanner mig lite tjock i huvudet och hoppas verkligen inte att det ar en forkylning som ar pa vag utan att det bara ar min vanliga hypokondri/resfeber som gor sig pamind!


Men trots att allting ovan kanske later som om jag ar nere sa ar detta inte alls fallet! Ar pa ett stralande humor idag!!! :) Ha en underbar fredag!

1 kommentar:

  1. Njut nu av ledigheten för det är du mer än värd! Måste vara härligt att få komma till sol, värme och exotiska miljöer! Lovely! Sen har jag tipsat dig tidigare om Melatonin, kroppens eget sömnhormon! Testa det! Det påverkar inte kroppen dagen efter! Min Lotta har det!

    Önskar dig en riktig härlig jul!
    Puss & KRAM Anna

    SvaraRadera