onsdag 28 december 2011

31

Hej hopp! Nu ar jag tillbaka i Frankrike igen efter min Colombiasemester och jag ar faktiskt inte riktigt sa trott som jag borde vara efter att vi reste i sammanlagt 31 timmar igar och i forrgar! Forst 10 mil i bil mellan Tulua och Cali, sedan flyg till Bogota, 8 timmars vantan innan det var dags att boarda 10 timmars flighten till Madrid pa vilken det var sjukt varmt och jag nastan inte lyckades sova alls, sedan var det 6 timmar pa Madrids flygplats (sov drygt en timme pa golvet...), flyg till Nice och slutligen buss till Antibes. Puh! Vi var ganska sa trotta nar vi kom fram igar kan man val saga. Valdigt roligt att komma hem till fullt med fodelsedagspresenter som jag fatt pa posten dock! :) Tack sa mycket!

Jag har ju aven hunnit med att bli ett ar aldre under tiden jag var borta och kan nu stoltsera, eller hm jag vet inte, med att vara 31 ar gammal! Har inte riktigt vant mig vid detta an far jag erkanna. Det kanns som en sa valdigt vuxen alder. En alder da man ju ska ha fast arbete och lagenhet och bil och sadant dar som hmm jag ju faktist har?! Kontigt konstigt, for tva ar sedan hade jag ingen bil och jag bodde i en hyrd moblerad lagenhet och visste inte var jag skulle vara om sex manader. Nu har allting gatt och blivit mycket mer stabilt. Fast det ar mest skont. Jag ar nojd med livet och mar battre an vad jag har gjort pa mycket mycket lange, kanske det basta jag nagonsin matt, sa det ar nog ganska sa bra att vara 31 ar i alla fall :)

Sedan tankte jag aven dela med mig av mina moment of fame ;)

http://www.moetodete.bg/dom/vreme-e-za-koleden-plan.html

http://www.farmersalmanac.com/home-garden/2011/12/05/holiday-preparation-checklist/

Bilderna kommer fran en platning med en van som vi gjorde i somras och nu har nagra av bilderna blivit anvanda som ni ser. I Bulgarien typ haha

Avslutar med en bild fran de varma kallorna Thermales som vi besokte i Colombia. Vackra stora vattenfall och varmt vatten som kommer direkt ur berget. Mycket fint och skont att bada i! Onskar er en trevlig dag!




1 kommentar:

  1. Underbart att du mår så bra Johanna! Härlig semester! Ombyte och sömn är guld! Vilka fina bilder på dig... hahaha jättekul! Snart hamnar du nog på något glassigt modemagazin så tjusig som du är! Ha det gott! Stor KRAM Anna&pappa

    SvaraRadera