onsdag 7 december 2011

Uppe med tuppen!

Eller snarare uppe innan tuppen. Klockan 05.30 vaknade jag efter "hela"5.5 timmars somn med "endast" ett uppvaknande vid halv tre tiden. Kanner mig alltsa helt fantastiskt pigg och frasch nu, eller inte... Men efter att ha vridit och vant mig i sangen i drygt en halvtimme kandes det som att den basta iden anda var att ga upp. Jag har ju minst sagt en hel del som maste fixas innan Colombia pa lordag sa det ar val lika bra att satta igang.

Sitter nu med mitt kaffe och jobbar. Bestamde mig for att arbeta hemifran nu pa morgonen for att fa tid att koncentrera mig samt aven for att stressa ner lite grann. Kanns skont. Nu ar det bara tre jobbdagar kvar och sedan drar jag ivag. Det ska bli SA skont!

Traningsvarken i benen borjar antligen slappa lite nu sa jag hoppas att dagens steppass kan bli roligare an mandagens. For mycket traningsvark forstor faktiskt da studsen ju ar helt borta. Maste planera in mina benpass battre. Men det finns ju ingen dag som egentligen passar...

Hursom nu ska jag aterga till jobbet sa att jag far lite gjort nu nar jag har chansen. Alskar tidiga mornar da det inte ar en massa som stor. Onskar er en trevlig dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar