tisdag 26 oktober 2010

Aj aj aj

Usch vilken dalig natt. Forst kunde jag inte somna och nar jag val somnat vaknade jag klockan fem pa morgonen av att jag hade jatteont i tanderna pa vanster sida. Jag tror att jag hade legat och bitit ihop kakarna eftersom jag var stressad nar jag somnade sa det ar kanske mojligt att trycket hade orsakat smartan? Jag gick upp och borstade tanderna men da blev det bara annu varre :( Jag lag vaken i sakert en timma innan jag upptackte att om jag tryckte pa min visdomstand sa forsvann det onda (konstigt) sa da kunde jag antligen somna om igen. Blev dock inte mycket somn.

Jag stallde klockan pa atta for att fa sova sa mycket som mojligt och da jag hade ett mote klockan nio var det bara att ga upp ur sangen, ta pa sig kladerna och ge sig ivag. Hann precis fram i tid till motet och nu har jag antligen en 15 minuters paus och forsoker vakna till lite. Nagon frukost hade jag inte heller hemma sa det har blivit en naturell youghurt och en Swebar pepparkaka till frukost (men da jag fortfarande har ont i tanderna kunde jag knappt ata den...). Nej fy idag ar det lite synd om mig :(

Men da blir jag ju glad att jag i alla fall har fatt en bloggaward av sota Anna! Hinner dock inte gora allt som man ska gora nar man far en sadan har award nu sa det far bli senare. Nu ska jag forsoka ha en bra dag. Solen skiner och om tva timmar ska jag till gymmet, det borde ordna sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar